Založ si blog

Mám dôvod žiť?

Pre čo žijeme? Každý sa snaží žiť na plno ale ako čas plynie každý upadne do stereotypu a len v málo prípadoch ho zmení. Môj život je čisté fiasko aspoň do teraz postupne si uvedomujem že mnohé situácie v mojom živote som mohli udiať ináč ale potom si uvedomím že keby sa presne tak nestali nebol by som to ja, to čo som teraz je výsledkom či už dobrý alebo zlých rozhodnutí v mojom živote.

Neľutujem žiadne z nich aj keď nežijem život aký by som si predstavoval. Na druhú stranu svet ktorý by som chcel žiť je len kópiou života niekoho iného a prečo by som ja mal žiť život niekoho iného prečo nežiť svoj život nech je aký je. Teraz keď píšem tento článok som v slušnej depke ale písanie ma postupne oslobodzuje. Ozvala sa mi dobrá kamarátka vďaka ktorej som si postupne v hlave prehral celý svoj život. Od prvých chýb na základnej škole až po chyby v súčastnosti. Upadal som do ešte hlbšej depky ale potom som si zradu uvedomil že v živote, aj v tom mojom, existujú chvíle v ktorých si človek uvedomí že žije. Sú to tie chvíle v ktorých prežívate úplnú radosť, spokojnosť, nadšenie, jednoducho príval obrovskej energie tak silnej že vám ten moment uviazne v pamäti naveky. Hovorím o prvej láske, o prvom bozku, o prvej patrí v ktorej tvoríte to jadro bez ktorého partia nefunguje, o dobrej kamoške, o dobrom kamošovi, o prvom žúre s ktorého si veľa nepamätáte ale aj tak to je ten najlepší žúr a o podobných chvíľach bez ktorých by bol život aj príliš prázdny.

Preto ak čítate tento článok tak sa teraz na chvíľu zamyslite nad momentami na ktoré máte tie najsilnejšie spomienky, zavrite oči a na chvíľu si užite ten skvelý pocit ktorý vás naplní. Dúfam že ak aj Vy sme mali depku ako ja alebo naopak úplne super deň, dúfam že som vám ho ešte trochu spríjemnil. Preto keď budete na tom fakt zle zamyslite sa či v tom živote v tme nesvieti toľko malých iskričiek že sa oplatí ďalej žiť. Takže aj keď nemáte život aký by ste chceli mať žite ho naplno lebo možno niekde existuje človek ktorý by chcel žiť tak úžasne ako práve žijete vy.

Vláda ako ľudské telo!

10.04.2013

Naša vláda ale aj mnohé iné, sa dajú prirovnať k fungovaniu krvného obehu a s ním spojenými dodávkami tepla v ľudskom tele. Ako? Poďme si najskôr vysvetliť ako funguje rozdeľovanie tepla v ľudskom organizme. V prípade že je telo vystavené chladu a to dlhodobo, telo prejde do režimu hospodárenia s teplotou. Predstavme si list alebo zoznam na ktorom sú postupne uvedené [...]

Ako kľúče obcestovali časť Slovenska

05.06.2012

Bol to práve štvrtok 31.5. presne na moje 20-te narodeniny keď som dostal ten nápad že by mohlo byť fajn isť cez víkend ich osláviť s partiou do neďalekej dediny. Nápad to bol fajn tak prečo nie. Dohodli sme sa že pôjdeme sobotu a vrátime sa až nedeľu ranným vlakom.

Križovatka života II.

05.06.2012

Križovatka tá veľká malá prekážka, ktorá nás sprevádza celým životom. Je na nej zaujímavé, že každá križovatka ktorá sa nám zdala, keď bola aktuálna, ako tá najväčšia sa zdá z odstupom času ako úplne zanedbateľná záležitosť. Ale práve tieto križovatky nás menia, pretvárajú, robia z nás niečo čím sa máme stať. Každý z nás v živote prejde [...]

SR súdy Kuffovci napadnutie farmár POX

Pojednávanie s Kuffovcami bude pokračovať v júli

25.04.2024 13:18

Súdny proces pokračoval výpoveďou ďalšej svedkyne.

Most v Poprade

V Poprade hrozí, že skolabuje doprava. Pomôcť má bezplatná jazda po diaľnici okolo mesta

25.04.2024 12:45

Je to problém, ktorý trápi vodičov v Poprade už roky. Štvorprúdovka vedúca z centra mesta do Kežmarku sa pod železničným mostom zužuje do dvoch pruhov.

polícia

Opitý vodič zdemoloval tri autá, nafúkal takmer 2,7 promile

25.04.2024 12:19

Škodu na vozidlách predbežne vyčíslili na približne 4 200 eur.

Alexander Lukašenko

Rusi takmer nepostupujú, na fronte je pat, je čas na mierové rokovania, vyhlásil Lukašenko

25.04.2024 12:10

Paradoxom Moskvy je, že na mierovú konferenciu odmieta prísť, rokovanie bez jej účasti však označuje za nezmyselné.

Cofil

Mladý chalan, ktorý má veľké sny a neprestajne verí že sa mu splnia.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 6
Celková čítanosť: 10421x
Priemerná čítanosť článkov: 1737x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy